شرح این آتش جان سوز نگفتن تا کی/
سوختم سوختم این راز نهفتن تا کی / 

"محضر اعضای محترم شورای اصلاح طلبان استان قزوین" 

⬅️تفکر،روش و منش اصلاح طلبی چیزی جز اصلاح روندها و چرخه های معیوب و ناکارآمد در جهت تقویت منافع ملی،منطقه ای و مصالح کلان این جریان فکری مردمی نیست. شوربختانه باید اذعان داشت عدم توجه به جوانان،عدم اعتماد به جوانان و استفاده ابزاری و مقطعی از این قشر فرهیخته خود یکی از روندهای معیوبی است که طی سال های اخیر گریبان بخشی از جریان اصلاح طلبی را گرفته و به خاطر سکوت توام با خویشتن داری که ناشی از حجب و حیای جوانان اصلاح طلب است این موضوع به نحوی در برخی تصمیم گیران ما نهادینه شده که گمان می برند  این تفکر، تفکر صحیح است و در نتیجه اراده ای هم برای تغییر آن تا به امروز وجود نداشته است.

⬅️اما امروز دیگر جوانانی که رقم زننده حادثه های بزرگ در کشور و استان بوده اند آستانه تحمل شان به پایان رسیده و طاقت شان طاق شده است:

گذشت من سکوت نیست /
سکوت من گذشتنی است/
صدای من سکوت نیست/
سکوت من شکستنی است/

⬅️بزرگان ما که همیشه احترام شان بر ما واجب است چه زمانی می خواهند قدمی برای این جوانان بردارند؟ چه زمانی می خواهند تلاشی برای حمایت از جوانان مستعد شناسنامه دار اصلاح طلب کنند؟ استفاده از ظرفیت عظیم جوانان توانمند در استان که شعار آن مرتب در جلسات داده می شود چه زمانی عملی خواهد شد؟ آیا شعار دادن دیگر بس نیست؟

⬅️ما جمعی از مسئولان شاخه جوانان احزاب اصلاح طلب استان فضای حاکم کنونی را فضای؛ دلسردی ها و بی انگیزگی های جوانان دیده ایم و نگران هستیم تداوم این روند معیوب اندیشه ناب اصلاح طلبی را از بزرگ ترین سرمایه اش یعنی نیروی انسانی جوان،تحصیلکرده و توانمند خالی نموده و آنان را به انفعال بکشاند و دیگر در برهه های حساس و سرنوشت ساز شاهد نقش آفرینی فعال، موثر و داوطلبانه آنان نباشیم.

⬅️دیگر نگذاریم آینده به دست گذشته قربانی شود و استعدادهای درخشان در هاله ای از ناشناختگی و بی مهری بسوزد و چرخ تاریخ به کندی و آهستگی برای تان و برای مان عقب گردهایی دل آزار و جبران ناپذیر بوجود آورد.
در پایان باید گفت اگر اعتماد و اعتقاد به جوانان و توانمندی های شان وجود ندارد که هیچ !
اما اگر ذره ای این جوانان را باور دارید بسم الله...

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🔹محمد مهدی سیدتقیا مسئول شاخه جوانان حزب اعتدال و توسعه
🔹محمد زحمتکش مسئول شاخه جوانان حزب اعتماد ملی
🔹مهدی یعقوبی مسئول شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان
🔹علی میرزایی مسئول شاخه جوانان حزب میهن ایران اسلامی
🔹روح الله مومنی مسئول شاخه جوانان حزب کارگزاران
🔹میلاد حکمی مسئول شاخه جوانان حزب جوانان ایران اسلامی

جبهه مجازی حامیان دولت در قزوین