عضو شورای سیاستگذاری اصلاحات استان تاکید می کند که «مردم نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشند.زندگی تمام هموطنان ما به این تصمیم بستگی دارد. اجازه ندهیم گامی که در سال 92 برداشته شده است، از ما گرفته شود.»

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی اصلاح طلبان؛ یوسف کرمی, عضو شورای سیاستگذاری اصلاحات استان، شب گذشته در جمع اصلاح طلبان استان شرکت در انتخابات را گام دوم مردم ایران برای حرکت در مسیر تغییر دانست و گفت: ملت ایران در سال 92 با انتخاب آقای روحانی با هوشیاری و بیداری، گام اول را به سوی آبادانی و توسعه برداشت؛ اما ادامه راه به شرکت در انتخابات پیش رو وابسته است.
کرمی با تأکید بر اجحافی که در حق کاندیداهای اصلاح طلب استان شده است، گفت: برای حفظ آینده کشور و نسل جوان، راهی جز در صحنه ماندن نداریم. مجبوریم در هر شرایط با هر امکاناتی در صحنه بمانیم تا آثار تخریبی وسیعی که جریان منحط بر کشور تحمیل کرده‌است،به حداقل برسانیم .
وی افزود: به واسطه اصلاح طلب بودن، نمی‌توانیم نسبت به حفظ و حراست از کشور بی تفاوت باشیم؛ هرچندبیش از این‌ها بر ما اجحاف شود. ما باید برای حفظ میهن، نظام، انقلاب و دستاوردهای خون شهدا و اندیشه‌های امام راحل در صحنه بمانیم.
به گفته کرمی ، دولت روحانی باوجود تلاش دو ساله، هنوز نتوانسته بخش قابل توجهی از تخریب های موجود را سامان دهی کند.
او ادامه داد: هر بخشی را اگر شما عنایت کنید و دست بگذارید، چه در حوزه اقتصاد و چه در حوزه اجتماع و فرهنگ، جز تلی از خاک و جز ویرانی عمیق چیزی از دولت مدعیان اصولگرایی باقی نمانده است.
عضو شورای سیاستگذاری اصلاحات استان تصریح کرد: در سال 84 در زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی ، ایجاد یک شغل بر اساس نظر کارشناسان بین 16 تا 20 میلیون تومان هزینه نیاز داشت. اما به برکت دولت پاکدست درآمد ارزی از بین رفت و ارزش پول ملی ما نزدیک به یک چهارم سقوط کرد. به واسطه سقوط ارزش پول ملی هزینه‌های تک تک خانواده تا 400 درصد افزایش پیدا کرد، بدون اینکه دردرآمد خانواده ها تغییری حاصل شود،بیش از هفتاد درصد جامعه زیر خط فقر قرار گرفت. نرخ فلاکت که در زمان آقای خاتمی 21 یا 22 درصد بود، در سال 92 این نرخ به 65 درصد رسید. این‌ها شاخص های ریشه ای است؛ یعنی دولت نمی‌تواند یک شبه نرخ فلاکت را پایین آورد. این به تغییر شاخص های متعددی بستگی دارد.
کرمی، یکی دیگر از معضلات پیش روی دولت تدبیر و امید را ،سیاست‌های اشتباه دولت پیشین در ارتباط با دنیا برشمرد و گفت: دولت مهرورز ما را در شرایطی قرار داد که هر کالایی که می‌خواستیم وارد کنیم، باید با هزینه سنگین از طریق کانال‌های واسطه ،کالا وارد کشور شود.
این عضو شورای مرکزی اصلاح طلبان استان به برنامه های جبهه اصلاحات در مورد انتخابات پرداخت و گفت: شورای اصلاحات مشغول برنامه‌ریزی است. ما با قدرت در صحنه خواهیم ماند؛ اما این حق را به خودنمی‌دهیم که برای مردم تعیین تکلیف کنیم. وظیفه ما روشنگری و آگاهی بخشی است. این مردم باید تصمیم بگیرند و بدانند که در درجه اول تصمیم را برای خود و میهن شان گرفته اند.
این فعال سیاسی تاکید کرد که جریان اصلاحات در هر شرایط به انتخاب مردم احترام می گذارد ولو اینکه انتخاب آنان ما نباشیم. باید بدانیم که دیگران برای ما انتخاب مفید نخواهند کرد. دیگران کسی را انتخاب خواهند کرد که برای خودشان مفید باشد. ما اگر می‌خواهیم نیروی مفید و مجلس مفید داشته باشیم باید آستین بالا بزنیم و در صحنه حضور پیدا کنیم.
این فعال اصلاح طلب افزود: در انتخابات سال 92 نزدیک ترین فرد به امام راحل را بدون هیچ دلیل موجهی فقط به واسطه اینکه رأی اول کشور را داشت از حضور در عرصه انتخابات حذف کردند؛ اما ملت می‌دانست با ترفند ها چگونه برخورد کند. ملت ایران با هوشیاری و بیداری گام اول به سوی آبادانی و توسعه را در سال 92 با انتخاب آقای روحانی برداشت.
این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: ادامه راه به شرکت در انتخابات پیش رو وابسته است. انتخاب حسن روحانی در انتخابات سال 92، گام اول بود. اگر ما در این مرحله هوشیاری به خرج ندهیم. اگر مردم همچون 92 با بیداری به میدان نیایند ، آن گام اول هم از بین خواهد رفت.

عضو شورای سیاستگذاری شورای اصلاح طلبان معتقد است مردم نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشند. زندگی تک تک افرادبه این تصمیم بستگی دارد. نه تنها زندگی سیاسی بلکه زندگی روزمره ما، فرزندان، خانواده ما، برادران ما، همسایگان ما و زندگی تمام شهروندان و هموطنان ما به این تصمیم بستگی دارد. اجازه ندهیم گامی که در سال 92 برداشته شده است، از ما گرفته شود گام دوم را استوارتر برداریم.