عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان قزوین معتقد است که اگر مجلس گذشته پرسشگر بود، این همه خسارات به کشور وارد نمی شد. با این وجود مردم نسبت به گذشته آگاه تر شده اند و قصد تغییر مجلس را دارند.

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان قزوین؛محمد علیخانی، عضو این شورا در جمع اصلاح طلبان در خانه احزاب گفت :
صرف آگاه بودن کافی نیست. باید مردم را آگاه کنیم که چه رد یا تایید شویم، هیچ تغییری در تصمیم به وجود نمایید؛چرا که اصلاح طلبان هیچگاه فردی فکر نمی کنند. یک جریان اصیل فکری سیاسی ومصمم و ریشه دارو سابقه دار در کشور است
او ادامه داد: اصلاحات دارای پایگاه عظیم مردمی است و همواره خود را همراه مردم می داند.
محمد علیخانی خاطر نشان کرد :
ما هیچ گاه اعتقاد نداریم که اصولگرایان حق حیات ندارند ؛ بلکه آنها نیز باید در صحنه باشند؛ ولی معتقدیم که مردم باید خود انتخاب کنند.

با این وجود به گفته این فعال سیاسی اصلاح طلب،یک جریان سیاسی در کشور وجود دارد که از تمامی اهرم ها استفاده می کند که رقیب سیاسی خود را حذف کند.

علیخانی تاکید کرد که اصلاح طلبان هیچ گاه از صندوق های رای قهر نمی کنند ومحکم می ایستند.
عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان به حاضران در نشست، گفت: اخباری که از تهران و سراسر کشورمی رسد، حاکی از آن است،مردم سعی دارند که مجلس فعلی را تغییر دهند.
او در ادامه به اهداف اصلاح طلبان برای انتخابات اشاره کرد و گفت:ما برای رسیدن به اهداف و پیروزی دو گام پیش رو داریم؛ گام اول، انتخابات ریاست جمهوری بود وگام دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی.
این نماینده پیشین مجلس در بخش دیگری از صحبت همایش به دولت گذشته پرداخت و گفت:
احمدی نژاد، با تفکر مخرب خود ضربه های بسیاری به صنعت و اقتصاد وسیاست خارجی وارد کرد. در دوران ریاست جمهوری او، سرمایه ملی، به تاراج رفت؛ امثال بابک زنجانی ها با چپاول سرمایه های ملی آسیبی جبران ناپذیر به اقتصاد کشور زدند.

او معتقد است که دولت روحانی از صفر شروع کرد؛ بنابراین زمان زیادی می طلبد که رییس جمهور بتواند کشور را به وضعیت دوران ریاست جمهوری دوران اصلاحات باز گرداند.
او مسبب مشکلات کشور را متوجه مجلس دانست و تاکید کرد:
مقصر این آسیب ها مجلس شورای اسلامی بود.

اگر مجلس، پرسشگر بود؛ قطعا شاهد این حجم از خسارات به کشور نبودیم؛
اما مردم در سال 92 با انتخاب اگاهانه دکتر روحانی به صحنه آمدند.
علیخانی در ادامه عنوان کرد :در سال 92کاندیدای اصلی ملت، آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که به دلیل کهولت سن رد صلاحیت شد؛ اما هاشمی هیچ گاه با صندوق رای قهر نکرد؛ زیرا شخصی فکر نکرد و همواره به مردم توصیه کرد که در صحنه باشند در سال 92وحدت اصلاح طلبان سبب پیروزی این جریان شد.
عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان تاکید کرد:ما نا امید نمی شویم. مردم هم امیدوار باشند، جریان اصلاحات و حامیان دولت کاندیدای خودرا معرفی خواهند کرد.
به گفته این فعال سیاسی اصلاح طلب،در بسیاری از شهرها کاندیدای اصلاح طلب وجود ندارد؛ بنابراین مردم به سراغ اصولگرایان عاقل و معتدل رفتند. مردم نسبت به دو سال قبل آگاه تر شده اند.