آمار اولیه از شمارش آراء در حوزه های مختلف استان قزوین حکایت از پیروزی اصلاح طلبان دارد.

بر اساس اخبار رسیده در حوزه قزوین، آبیک و البرز، داود محمدی در صدر آرا قرار دارد. برای نفر دومی در این حوزه رقابت نفس گیری بین سیده حمیده زرآبادی (کاندیدای اصلاح طلبان) و مرتضی حسینی (کاندیدای اصولگرایان) درجریان است. برخی تحلیلگران امکان به دور دوم راه یافتن این دو را دور از انتظار نمی دانند. در صورتیکه این دو کاندید هریک نتوانند حداقل 25 درصد آرا را کسب نمایند به دور دوم راه خواهند یافت.

در حوزه تاکستان، بهمن طاهرخانی (کاندیدای اصلاح طلبان) با پیشی گرفتن از رقیب خود رجب رحمانی (کاندیدای اصولگرایان) تاکنون بیشترین آرا را به خود اختصاص داده است.

در حوزه بوئین زهرا نیز رقابت تنگانگی بین روح اله بابایی صالح (کاندیدای اصلاح طلبان) و روح اله عباسپور (کاندیدای اصولگرایان) در جریان است که در این حوزه نیز اصلاح طلبان تاکنون پیشتاز هستند.

در انتخابات خبرگان رهبری نیز آیت الله اسلامی (کاندیدای اصولگرایان) و دکتر تلخابی (کاندیدای اصلاح طلبان) در صدر قرار دارند.

شمارش آرا در حوزه های مختلف همچنان ادامه دارد و هنوز شمارش بسیاری از صندوق ها به پایان نرسیده است. در صورتیکه روال فعلی در نتایج آمار آراء کاندیداها ادامه یابد اصلاح طلبان پیروز قاطع در انتخابات مجلس استان قزوین خواهند بود و در انتخابات خبرگان رهبری به تساوی یکدیگر خواهند شد.